top of page
Search

עכשיו גם אתם תוכלו להכיר אותי

Updated: Jun 28, 2020


לפני הכל אני נושאה 20 שנה לדוד ואנחנו הורים לארבעה ילדים בכל קשת הגילים(18.17.11.4). הם אלה שלימדו אותי לאורך כל הדרך להיות אמא, לעשות את הבחירות בהורות לפעמים נכונות ולפעמים פחות, אפשרו לי לטעות, ליפול ולקום כל פעם מחדש.

היום אני אמא ”מעצבנת“ שמרגישה סבבה, שהאווירה כייפית והבית מתפקד בשיתוף פעולה ועל פני מנוחות(לא קבוע כן, אבל לרוב) אבל זה לא תמיד היה ככה. לקח לנו כמה שנים טובות להגיע למצב הזה, על מה שאני מודה לשתי הבנות הבוגרות שלי ומבקשת סליחה על זה שעליהן עשיתי את טבילת האש הראשונה. בזכותן התחלתי לחפש דרכים אחרות לחינוך, כי מה שהכרתי קודם ואיך שגידלו אותי לא התיישב לי עם המציאות של היום. בעקבות חיפוש מתמיד של שיטה שתתאים לערכים שלנו , הגעתי ללימודים באדלר. לימודי אימון, אימון הורים ומתבגרים פתחו בפני אין ספור אפשרויות וכלים לשינוי בביתי הפרטי וראיתי שאפשר אחרת- אם אנחנו הצלחנו אז כל אחד יכול.

אני רואה במקצוע שלי שליחות ומאמינה שקודם כל אנחנו ההורים אחראים לרווחה של הילדים שלנו.

אני מזמינה אותכם ההורים לעצור שנייה, לחשוב שהחיים יכולים להיות פחות קשים לנו ובטח לילדינו.

תקחו יוזמה ותבואו לבדוק שאפשר אחרת.

מרינה קובי - מאמנת הורים ומתבגרים בגישת אדלר

0543071186

8 views0 comments
bottom of page